? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

21 Mac 2009

Aktiviti Petang...

petang tadi aku n cik tipah dapat satu perasaan yg sgt la x best. nak tau apa???
perasaan 'BOSAN'.
memang bosan tahap babun la dok dlm bilik petang tadi..

so tindakan aku yg sentiasa menimbun dgn idea yg bernas (bernas la sangat)ni telah mengajak cik tipah p makan KFC..p KFC jln kaki ja..punya la semangat..hehehe..
tanpa sebarang bantahan dia pun setuju ikut aku menghabiskan duit yg sememangnya tinggal sepuluh dua ini..Aku makan snack plate..

pertengahan kami dok makan2 2 ada la sekumpulan minah n 'sutun' ni datang makan berhampiran meja kami..itu x kisah la coz meja 2 bukan hak aku pun..
TAPI yg jd masalahnya, punya la bising.. makan je la dok buat bising 2 nape??
Ape x penah masuk mkn kt kfc ke diorang ni???? aku trus tertanya2..

dah bising mesti la ramai yg tengok termasuk aku n cik tipah..
diorang perasan yg kami tgh tgk diorang..
tapi dgn muka yg kurang cunnya, dgn selamba diorang dok gelak2 bertampar2 ngn sutun 2..geli aku..nasib bek muka sutun 2 comel..niat di hati nk gak ngorat tp last2 x jadi la coz aku anti ngn sutun2 ni..melepas la aku..kalu x bleh tambah koleksi..
aku pun biarkan la mereka begitu dan terus menikmati juadah yg sedia menunggu aku membahamnya..

yg jd masalah kedua aku ni...aduiii spoil btol!!..cik tipah ni dok tgk ja diorang sampai aku curi minum air dia pun x perasan..nak tegur malas nk marah takut teriak kt situ lak..
bila dh habis mkn, aku pun ajak la cik tipah balik..malas dok situ lama2..
penat telinga aku dok dengar hilai tawa mereka yg mcm pontianak harum sundal malam 2..berjalan la kami seiringan balik ke kolej..

tup2 dalam perjalanan, terserempak la pula dgn sepupu aku yg stdy kt kolej MAHSA..sembang jap pastu trus balik cz dh maghrib.. sampai kolej rehat jap pastu solat maghrib..begitulah kisahnya aktiviti di petang hari..sekian..

0 comments: