? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

21 Mac 2009

MACAM-MACAM PERANGAI...

sejak 2 3 hari ni aku selalu ja terlibat dalam kes yg melibatkan perangai pelik orang di sekeliling aku..
terlibat di sini bukan la bermaksud aku pun pelik, tapi ada ja dari penglihatan aku, pendengaran aku, dan macam2 peng lg la..
benar la kata pepatah "RAMBUT SAMA HITAM,HATI LAIN2"

kadang2 kita x jangka orang 2 sebenarnya macam mana
tgk baik rupa2nya ada yg 'kureng'
tgk mcm jahat rupa2nya baik teramat..

ada 2 tgk alim ya ampun, tapi perangai disebaliknya gedik teramat.(meluat aku)

semoga aku sentiasa di kelilingi dgn orang yg baik2..
jauhkanlah dgn org jahat dan perangai yg 'kureng'..Amin..

0 comments: