? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

18 Mac 2009

Terakhir buat aku...

Maz dh berakhir....

13 Mac hari 2 adalah malam untuk semua warga Za'ba melaram secun yg boleh..termasuklah aku. tapi aku x la cun mana pun. juz pakai biasa2 je mematuhi syarat..nak wt mcmna dh dilahirkan kurang cun..tapi aku bersyukur dengan diri ini..

Maz kali ni best la jugak. makan pun bleh tahan TAPI aku rasa macam sikit ja..(hehehe..nampak sangat aku kuat makan)
MAZ berlangsung kat PICC Putrajaya..memang gempak gila la tempat tu..
dalam kegembiraan MAZ, aku tiba-tiba tersedar setelah Zaharin mengatakan bahawa inilah MAZ terakhir kami..yela dah nk habis study..pas ni x rasa lagi dah MAZ..
tiba-tiba aku rasa sedih lak.
mesti aku rindu moment ni pas ni....

di sini aku uplode la beberapa pic aku time MAZ..





dalam bas on de way nk g PICC
(sory terbalik lak..xtau nk rotate cmna..)

KAMI berlatarbelakang tasik Putrajaya

KAMI dalam dewan

...AKU muka lapaq...

















0 comments: